دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد


سپاهان درب
تحریم‌های جدید شورای امنیت علیه کره‌شمالی
تکمیل تبادل اسرای حزب‌الله با جبهة النصره
ترافیک سنگین در آزادراه های البرز

۱۵۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

اعضای شورای امنیت سازمان ملل با اتفاق آرا با اعمال تحریم‌های تازه علیه کره شمالی موافقت کردند.

عملیات حزب‌الله علیه گروه تروریستی «جبهه النصره» در مرز شرقی لبنان، منجر به پاکسازی ارتقاعات عرسال و آزادی پنج اسیر دربند این گروه تروریستی شد.

رئیس پلیس راه البرز گفت:اکنون ترافیک در آزادراه تهران - کرج - قزوین سنگین و جاده کرج - چالوس نیمه سنگین است.

سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) در روز پنج شنبه اعلام کرده است که قیمت جهانی مواد غذایی در ماه جولای، نسبت به ماه گذشته ۲.۳ درصد افزایش یافته است. این سومین افزایش ماهانه است و می توان گفت که علت اصلی آن فزایش اکثر غلات، شکر و لبنیات است.

اگر پنالتی ما دیده می شد، ویسی مجبور بود جلو بیاید و اگر این اتفاق رخ می داد ما به خواسته های خود می رسیدیم.

دستمزد نیمار در پاری‌سن‌ژرمن بر حسب تومان ؛ هر دقیقه 266 هزار تومان ، هر ساعت 15 میلیون ، هر روز 383 میلیون ، هر هفته 2 میلیارد،هر ماه 10 میلیارد و هر سال 133 میلیارد

ایکس-۴۷بی هواگرد بدون سرنشین سفارش داده شده توسط دولت آمریکا است که توسط نورثروپ گرومن در حال توسعه است. این هواگرد بدون سرنشین که مجهز به سیستم خودران است به صورت کامپیوتری هدایت می‌شود و برای عملیا تنها نیاز به یک اپراتور ناظر دارد. این هواپیما که بیشتر برای ماموریت‌های تجسسی، اطلاعاتی و مخفیانه استفاده خواهد شد می‌تواند سوخت‌گیری هوایی داشته باشد و تا دو تن مهمات حمل کند.

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است .هر مخاطب «تابناک» می تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را به آدرس های زیر ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد. آدرس ایمیل: negaheshoma@tabnak.ir و یا آدرس تلگرام: www_tabnak_ir@

عامل تیراندازی ظهر امروز در میدان رئیس‌علی دلواری بوشهر دستگیر شد.

لوکا بوناچیچ امسال بعد از چند سال دوری از فوتبال ایران با قبول هدایت گسترش فولاد بار دیگر در کشورمان صاحب تیم شده، تیمی که شروع خیلی ضعیفی در لیگ هفدهم داشت و دو باخت سنگین را متحمل شد. با اینحال مربی بدخلق روات، به وضوح به عملکرد برانکو حسادت می کند. این مصاحبه حلاصه شده را بخوانید.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/