دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد


سپاهان درب
تحریم‌های جدید شورای امنیت علیه کره‌شمالی
تکمیل تبادل اسرای حزب‌الله با جبهة النصره
ترافیک سنگین در آزادراه های البرز

۲۸۴ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

An Egyptian court yesterday confirmed a death sentence handed to a man after he was found guilty of violence in a case relating to a protest against the 2013 military coup that ousted former President Mohamed Morsi, the Anadolu Agency reported citing two sources.

از ابتدای فصل 19-2018 شرکت دربی استار به عنوان تامین کننده توپ رسمی رقابت های بوندسلیگا آلمان جایگزین آدیداس شد

قرار گرفتن سردار آزمون در بین سوژه های داغ نقل و انتقالاتی تابستان 2017 سری A باعث شده فوتبال ایران بیش از هر زمان دیگری مورد توجه ایتالیایی ها و طرفداران دومین تیم بزرگ پایتخت قرار بگیرد

روز دوشنبه قیمت نفت، پس از تعطیلی دو روزه بازار، افزایش یافت و به نزدیک ۴۹ دلار رسید. علت این امر کاهش فعالیت های حفاری و تعداد دکل ها ی اضافه شده در آمریکا گزارش شده است. این امر موجب شده است تا از نگرانی تجار به توانایی اوپک برای ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا و در پی آن افزایش قیمت نفت، کاسته شود.

سیامک معتاد بود و پدر و مادرش را اذیت می‌کرد و آنها را کتک می‌زد به همین دلیل چند روز قبل از حادثه مادر و پدر سیامک با من تماس گرفته و گفتند که سیامک آنها را کتک می‌زند.

در صورت عدم آزادی جاسوسان آمریکایی آماده‌ایم تبعات جدّی و جدیدی علیه ایران اعمال کنیم

یک هفته نامه آلمانی با استناد به تحقیقات یک وکیل آلمانی از خشونت و آزاد جنسی علیه ۵۴۷ کودک آوازه خوان در گروه کر کلیسای جامع کاتولیک این کشور خبر داد.

یک نماینده مجلس از تهیه نامه‌ای با امضای 80 نماینده خطاب به هیئت رئیسه قوه مقننه برای «تعیین یک روز کاری مجلس جهت سؤال از وزرا» خبر داد.

هم اکنون ملاقات های عمومی مقامات اسرائیل با مقامات بازنشسته سعودی، به یک موضوع عادی تبدیل شده است؛ چه در واشنگتن و مونیخ و یا بیت المقدس. روابط تجاری با کشورهای حوزه خلیج فارس نیز در حال افزایش است؛ از محصولات کشاروزی گرفته تا تکنولوژی های اطلاعاتی و سایبری و فناوری های امنیتی. حداقل اینکه در آینده خاورمیانه اسرائیل دیگر به عنوان مشکل اصلی خاورمیانه مطرح نخواهد شد. به همین دلیل است که ترامپ از کشورهای عربی خواسته است تا نقش اسرائیل در امور منطقه را به رسمیت بشناسند.

دولت کویت تعداد دیپلمات‌های ایرانی را کاهش داد و دفتر رایزنی فرهنگی ایران را بست.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/